1) Een veilig betalingssysteem |
|
|
2) De reserveringsprocedure |
|
|
3) De dienstenvoucher printen |
Eens de bankoverschrijving is bevestigd, zenden wij je de definitieve bevestiging van de reservering naar het e-mailadres
dat je hebt opgegeven tijdens de reserveringsprocedure.Het is absoluut noodzakelijk om de voucher voor te leggen bij aankomst
in de verblijfplaats. |
Toegang tot de reserveringRechtsboven op de webpagina heb je steeds toegang tot je reservering door de reserveringscode en het e-mailadres opgegeven tijdens de reserveringsprocedure in te voeren. Via deze pagina kan je de reservering weergeven, annuleren of de dienstenvoucher opnieuw verzenden. Om je reservering te wijzigen, kun je contact opnemen met ons Klantenservicecentrum. |
Veelgestelde vragen |
Heb ik toegang tot de betalingsmodaliteit bankoverschrijving voor al mijn reserveringen? |
Neen, deze betalingsmodaliteit is enkel beschikbaar voor reserveringen met een totaalbedrag hoger dan 600€. |
Hoelang vooraf moet ik reserveren om te kunnen betalen via bankoverschrijving? |
De reservering moet minstens 15 dagen voor de verblijfsdatum worden uitgevoerd. Het kan tot 72 uur duren voordat de betaling via bankoverschrijving is bevestigd, daarom is het aanbevolen de reservering op voorhand uit te voeren zodat er geen problemen zijn bij de verwerking ervan. |
Kan ik kiezen voor een betaling via bankoverschrijving voor eender welk hotel en tarief? |
De betaling via bankoverschrijving is NIET beschikbaar in de volgende gevallen:
|
Wie betaalt de overschrijvingskosten wanneer deze van toepassing zijn? |
Bij de betaling van de reservering moet de klant de eventuele overschrijvingskosten voor zijn rekening nemen. In geval van een annulering van de reservering zal Hotelopia de eventuele overschrijvingskosten bij de terugbetaling van het bedrag voor zijn rekening nemen. |