BESTE-PRIJSGARANTIE BIJ HOTELOPIA

Voorwaarden

Bij Hotelopia zijn wij ervan bewust dat wij de meest competitieve prijzen kunnen bieden, want als u voor dezelfde hotelaccommodatie, bestemming en data op een andere website een lagere prijs dan bij Hotelopia kunt vinden, krijgt u het verschil van ons terug. Om deze garantie toe te passen, moet worden voldaan aan de voorwaarden van de Beste-prijsgarantie.

  1. Het etablissement via Hotelopia reserveren en betalen.
  2. Binnen 24 uur na uw reservering bij Hotelopia en, ten minste 72 uur voor uw aankomst, dezelfde verblijfsvoorwaarden, bezetting, maaltijdformule en data bij hetzelfde etablissement tegen een lagere prijs vinden (in dezelfde valuta). De prijs moet dezelfde diensten omvatten als de reservering bij Hotelopia (diensten, belastingen enz.)

    De prijs moet dezelfde diensten omvatten als de reservering bij Hotelopia (diensten, belastingen enz.)
  3. De volgende gegevens invoeren op het formulier in de rubriek “Contact” (Wijziging/Annulering van reserveringen):

    • Reserveringsnummer Hotelopia

    • Naam van het etablissement

    • Aankomstdatum

    • Naam van de website en de daarin vermelde lagere prijs

    • Uw naam en familienaam

    • Uw e-mailadres (het e-mailadres moet identiek zijn aan het adres dat u voor de reservering bij Hotelopia hebt gebruik)

    • Stuur ons een schermafbeelding van de webpagina waar u een betere prijs ontdekt heb. Deze schermafbeelding moet alle details goed weergevendie belangrijk zijn voor de beoordeling van geldigheid van de garantie.

  4. De Beste-Prijsgarantie is niet van toepassing voor gereduceerde tarieven door aanbiedingen voor de derde leeftijd enz. en die het gevolg zijn van een vermindering van het normale tarief.
  5. Deze garantie is evenmin van toepassing op logiesprogramma’s op basis van vooruitbetaalde bonnen met een vast bedrag (bonboekje) en dergelijke, of op pakketreizen waarbij transfers, uitstappen, enz. zijn inbegrepen.
  6. Hotelopia moet kunnen nagaan of de alternatieve prijs beschikbaar is en online kan worden gereserveerd door eender welke eindconsument.
  7. Het terug te betalen bedrag kan de waarde van de reservering niet overschrijden.

    Indien aan de voorwaarden is voldaan, betaalt Hotelopia voor de geldige klachten het verschil terug tussen de prijs aangeboden bij Hotelopia en de prijs aangeboden op de andere webpagina:
  8. Het verschil wordt terugbetaald in dezelfde valuta en volgens dezelfde betaalwijze als voor de reservering bij Hotelopia.
  9. De aanvrager dient de houder te zijn van de krediet/debetkaart en van de bij Hotelopia uitgevoerde reservering.
  10. Een aanvrager kan slechts 1 aanvraag per maand indienen. Deze beperking is tevens van toepassing indien degene die reeds gebruik heeft gemaakt van deze reserveringsmodaliteit, op een of andere wijze begeleider is van de houder van de kaart die een nieuwe reservering heeft gemaakt op basis een betere aanbieding.

Geldige vorderingen:

De laagste prijs garantie is niet van toepassing op aanbiedingen voor gereduceerde tarieven, kortingen voor studenten en 65-plussers, groepskortingen of vergelijkbare omstandigheden waarbij de toegepaste prijs lager is dan normaal. Deze garantie is evenmin van toepassing op logiesprogramma’s op basis van vooruitbetaalde bonnen met een vast bedrag (bonboekje) en dergelijke, of op pakketreizen waarbij transfers, uitstappen, enz., zijn inbegrepen.

Indien aan bovengenoemde voorwaarden wordt voldaan en het een reservering betreft in hetzelfde etablissement, voor hezelfde soort logement en dezelfde data en die u op een andere website hebt gevonden, krijgt u van Hotelopia het verschil terugbetaald tussen de prijs die u bij Hotelopia heeft geboekt en de prijs die op de andere website wordt vermeld. De procedure is als volgt:

  1. U dient uw vordering binnen 24 uur na boeking bij Hotelopia in te dienen.
  2. Hotelopia bevestigt ontvangst van de geldige vorderingen binnen 3 werkdagen.
  3. De vorderingen dienen gebaseerd te zijn op de vergelijking met hetzelfde soort logies, hetzelfde etablissement, dezelfde data, bezetting en verblijfsvoorwaarden. In de prijs dienen dezelfde diensten als in de reservering van Hotelopia te zijn inbegrepen (bijvoorbeeld, kosten voor diensten, taksen, belastingen, ontbijt, enz.).
  4. Deze garantie is geldig voor reserveringen tot en met 4 personen en een maximumverblijf van 7 nachten.
  5. De terugbetaling wordt slechts uitbetaald nadat de aanvrager gebruik heeft gemaakt van de reservering met Hotelopia in het genoemde etablissement; het bedrag wordt op dezelfde krediet/debetkaart die voor de reservering werd gebruikt, binnen 30 werkdagen na beëindiging van het verblijf teruggestort.
  6. Hotelopia dient te kunnen nagaan of de alternatieve prijs beschikbaar is en door elke eindverbruiker online geboekt kan worden.
  7. Hotelopia voert geen terugbetaling uit als de prijs van Hotelopia wordt vergeleken met een prijs aangeboden in een arrangement of pakketreis, als deze in een andere valuta wordt weergegeven dan bij Hotelopia, of als de prijs op een website van etablissementen of hotelketens wordt aangeboden.