Stuur ons uw vraag
Gebruik dit formulier om uw vraag, voorstel of klacht naar ons te zenden. Controleer ook onze rubriek Meest Gestelde Vragen (FAQ) waar U het antwoord op uw vraag misschien al vindt. We antwoorden U zo snel mogelijk. Heeft u een dringende vraag, neem dan contact op met onze Klanten Service.
Vergeet astublieft niet uw Hotelopia-boekingsreferentienummer in te voeren in de titel van uw e-mail, precies zoals deze in uw reisdocumenten of bevestigingsmail staat.
Vraag
-
>
Wijzigingen/Annulaties
Vergeet niet dat u uw boeking op elk gewenst moment kunt nakijken via het tabblad Uw Uw boekingop onze website. U hoeft enkel het reserveringsnummer en het bij de reservering gebruikte e-mailadres in te voeren. Daar kunt u de servicekaart en het betaalbewijs printen, een rekening aanvragen of de reservering annuleren.
Om uw klacht te behandelen moet u het boekingsnummer invullen en het e-mailadres.
- > Complaints for consumed bookings
- > Voorstellen
- > Andere redenen: headoffice@hotelopia.com
Andere afdelingen
- > XML Integraties
-
- > HR(werk met ons)
-
- > Affiliates
-
- > Marketing
-
- > White Label
-