Contact

Stuur ons uw vraag

Gebruik dit formulier om uw vraag, voorstel of klacht naar ons te zenden. Controleer ook onze rubriek Meest Gestelde Vragen (FAQ) waar U het antwoord op uw vraag misschien al vindt. We antwoorden U zo snel mogelijk. Heeft u een dringende vraag, neem dan contact op met onze Klanten Service.

Vraag

  • > Wijzigingen/Annulaties

    Vergeet niet dat u uw boeking op elk gewenst moment kunt nakijken via het tabblad Uw Uw boekingop onze website. U hoeft enkel het reserveringsnummer en het bij de reservering gebruikte e-mailadres in te voeren. Daar kunt u de servicekaart en het betaalbewijs printen, een rekening aanvragen of de reservering annuleren.

    Om uw klacht te behandelen moet u het boekingsnummer invullen en het e-mailadres.

    Als u geen reserveringsnummer heeft,  gelieve met ons te contacteren.
  • > Complaints for consumed bookings
  • > Voorstellen
  • > Andere redenen: headoffice@hotelopia.com

Stuur ons uw reclamatie

Gebruik dit formulier om uw klacht naar ons te zenden. Van zodra we deze hebben ontvangen, zullen we contact met U opnemen.

Complaints for consumed bookings

Datos de reserva (Enkel als U een reservering met ons heeft) (Voorbeeld: 123-123456)
Uw gegevens (*verplicht veld)

Please provide the following information so that we can respond as soon as possible

 

Andere afdelingen

> XML Integraties
> HR(werk met ons)
> Affiliates
> Marketing
> White Label